Framery One
Framery One
Karijere
Karijere

Karijere

 

Delight d.o.o. predano radi na širenju svojega poslovanja omogućujući usavršavanje i napredovanje svojim zaposlenicima. S obzirom na konstantan rast i širenje, potrebna je dobra organizacija, a također i pravi zaposlenici na pravim položajima.

Kreativno okruženje

 

Bit ćete okruženi raznovrsnim profesionalcima: arhitektima, profesionalnim savjetnicima

Uzbudljiva industrija

 

Imat ćete pristup najsvježijim trendovima dizajna interijera.

Stalan razvitak

 

Delight podržava i potiče razvitak vještina i ispoljavanje talenta.

Najnoviji proizvodi

 

Radit ćete sa najnovijim proizvodima tvrtki Steelcase, Interface i drugih vrhunskih proizvođača.

Stimulirajući ured

 

Worklife – naš ured je ujedno i naš showroom.

Izazovni projekti

 

Uključite se u velike korporativne projekte i surađujte sa vrhunskim profesionalcima.

Otvorene prijave
za posao

 

Customer Service Manager

Zbog povećanog obujma posla imamo potrebu za zapošljavanjem novog kolege/ice u našem Sektoru Operacija na poziciji: Customer Service Manager (m/ž)

Delight d.o.o. je regionalna kompanija specijalizirana za izradu kompletnih projektnih rješenja za poslovne prostore, opremanje i dizajn interijera, kao i prodaju
uredskog namještaja vrhunskih svjetskih proizvođača.

Organizirani kao regionalni lider u svojom području, prednjačimo u stvaranju arhitektonskih i dizajnerskih rješenja, kako bi klijentima pomogli da ostvare svoj puni poslovni potencijal.

Zajedno sa našim partnerima projektiramo i dizajniramo uredske prostore kako bismo pomogli ljudima da rade, uče i razvijaju se. Više od 20 godina, Delight d.o.o. stvara inspirativna i agilna radna okruženja za vodeće svjetske organizacije u svim
industrijama Adria regije.

OPIS POSLA

  • Koordiniranje komunikacije i dužnosti između Customer Service tima i klijenata
  • Organiziranje, rukovođenje i planiranje kompletnog procesa rada i koordinacije svih zaposlenika u Customer Service službi na području Hrvatske i Slovenije
  • Organiziranje, rukovođenje i planiranje prijema i isporuke robe i materijala
  • Organiziranje, rukovođenje i planiranje montaže proizvoda koje nudi Društvo
  • Preuzimanje i rješavanje reklamacija klijenata
  • Vršenje provjere isporučene robe u garancijskom i van garancijskog roka
  • Odgovaranje za primopredaju robe i / ili usluga
  • Praćenje zakona i propisa u okviru domene djelovanja
  • Ažurno izvještavanje o procesu realizacije projekta na terenu
  • Organiziranje i kontroliranje troškova u okviru Customer Service službe
  • Redovno izvještavanje o efikasnosti i produktivnosti timova u okviru Customer Care službe na području Hrvatske i Slovenije
  • Organiziranje, rukovođenje i odgovaranje za čuvanje, pravilno i sigurno korištenje sredstava za rad, opreme i svih vozila u vlasništvu društva

POTREBNE KVALIFIKACIJE

  • Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima u okviru korisničkog servisa 3+ godine
  • Liderske vještine; komunikacije, organizacije, delegiranja, rješavanja problema i pregovaranja
  • Iskustvo u organizaciji i vođenju timova
  • Pozitivan pristup radu
  • Ambicije ka razvijanju tima i osobnom usavršavanju
  • Razvijene vještine pisane poslovne komunikacije (email)
  • Dozvola B kategorije
  • Komunikacijsko poznavanje engleskog jezika
  • Fleksibilnost za povremeno angažiranje na području Slovenije

ŠTO MI NUDIMO

  • Priliku da radite na velikim regionalnim projektima i surađujete sa najvećim domaćim i stranim investitorima na našim prostorima
  • Klizno radno vrijeme u skladu sa dogovorenim obavezama na terenu
  • Samostalnost u radu uz kontinuiranu timsku podršku
  • 25 dana godišnjeg odmora
  • Sudjelovanje u kompanijskom sistemu bonusa
  • Multisport kartica
  • Službeno vozilo