Kada razmišljate o brendiranju i o identitetu vaše marke, tipični okviri unutar kojih razmišljate su Pantone ljestvica nijansi, logotip marke, internetske stranice, poslovne kartice i generalne marketinške strategije. Identitet vaše marke vrti se oko inovativnog grafičkog dizajna, profila na društvenim mrežama i dosjetljivog oglašavanja, zar ne?

Pogrešno!

Ovi su čimbenici naravno bitni u cjelokupnom procesu stvaranja snažnog proizvoda koji će se istaknuti na tržištu. Međutim, Delight će vas upoznati s dramatičnim utjecajem uredskih rješenja kroz dizajn radnog mjesta i uredski namještaj, koja utječu na percepciju vaše marke od strane korisnika, ali i zaposlenika.

Opremanje ureda i dizajn interijera: neopjevani heroji brendiranja

Isto kao što je zaposlenik kojeg pošaljete na konferenciju zapravo produžena ruka vaše tvrtke, uredski dizajn i postrojenja vezana uz radno mjesto imaju moć izgovoriti tisuću riječi o etici vaše marke i njenom identitetu. Radna okolina je zapravo lice vaše firme, tako da je bitno da ona odgovara vašim zaposlenicima, posjetiteljima, klijentima i partnerima, kako bi ostvarila željeni marketinški učinak. Bilo da se radi o financijskoj instituciji koja se pokušava odmaknuti od stereotipa dosadnih, neinspirirajućih ureda ili o kreativnoj agenciji koja želi insipirirati suradnju i pohvaliti se najnovijom tehnologijom, dizajn radnog prostora igra vrlo bitnu ulogu.

Pod „dizajn radnog prostora i postrojenja vezana uz radno mjesto“ mislimo na:

– planiranje prostora i stratešku konfiguraciju radnog mjesta

– širok izbor različitih konfiguracija radnog mjesta

– inovativno dizajniran komercijalni namještaj

– modernu uredsku opremu (kao što je digitalna signalizacija, kako biste mogli slati poruke

   vezane uz vašu marku diljem kompanije)

– pomno odabrane boje, tkanine i završni dodiri

Strateško prostorno planiranje i tlocrt ureda

Strukturiranost radnog prostora za koju ste se odlučili tijekom opremanja ureda trebala bi biti izravan rezultat utjecaja vaše marke i njenog identiteta. Kompanija koja se diči progresivnošću, kreativnošću i timskim radom će najbolje odražavati te stavove kroz dizajn otvorenih ureda. S druge strane, za kompaniju koja koristi brojne komplicirane procese, i koja se bavi povjerljivim podacima, najbolje bi bilo da iskoristi akustična rješenja za buku, pametnu podjelu prostora i privatne urede odijeljene vratima.

Detalje o akustičnim rješenjima za maksimiziranje efikasnosti rada u „open space“ uredima pronađite na poveznici:  https://www.delightoffice.hr/akusticnost-ureda/

Ekosustav šarolikih radnih okruženja

Usko povezani s tlocrtom radnog mjesta su stvarna radna okolina, koju radno mjesto podrazumijeva i načini rada koje ona potiče. Želite li da se vaša marka doima progresivnom, inkluzivnom i kao mjesto gdje je radna snaga motivirana i produktivna, morate im ponuditi izbor i razinu kontrole nad time kako, kada i gdje će raditi. Kombinirajte sve, od prostora za timski rad i prostora za druženje, do prostora za opuštanje i privatnih prostorija, kako biste stvorili pozitivnu sliku o vašem brendu i o inspirirajućem radnom okruženju.

Kako izgled vašeg ureda utječe na vaše zaposlenike? Pročitajte više na: https://www.delightoffice.hr/kako-izgled-vaseg-ureda-moze-utjecati-na-vase-zaposlenike/

Naglašavanje ključnih stvari i završni dodiri

Kada ste razriješili tlocrt, konfiguraciju radnog prostora i same produkte, vrijeme je da razmislite o neophodnim završnim, osobnim dodirima. Šarolika radna postrojenja, strateško biranje namještaja i tehnologije čine temelj identiteta vaše marke, ali boje, tkanine, posebni dodaci i eksperimentiranje s trendovima daju osobnost vašem radnom prostoru.

Kako?

Boje:

Boje kompanija čine osnove brendiranja, ali one se ne moraju pojavljivati samo na internetskim stranicama, marketinškom materijalu i profilima na društvenim mrežama. Boje kompanije bi trebale biti uključene u dizajn fizičkog radnog prostora radi konzistentnosti i kako bi vaša marka postala trenutačno prepoznatljiva unutarnjim i vanjskim ljudima.

Tkanine i završni dodiri:

S toliko širokim spektrom izbora dostupnih obrada zidova, tkanina, proizvoda za podove i građevinskog materijala, ovo je odlična prilika da se zaigrate sa slikom o vašem brendu koju prezentirate zaposlenom svijetu. Delight predlaže odabir mekših tkanina i toplijih boja koje mogu pomoći vašoj radnoj snazi da se osjećaju kao da su kod kuće, putem redefiniranog dizajna ureda. Ovo će, zauzvrat, poticati opće blagostanje i mentalno zdravlje. Odabir izloženih zidova od cigle, betonskih podova i metalnog osvjetljenja će biti privlačnije mlađim zaposlenicima i pomoći će vam zadržati najbolji novi industrijski talent.

Izvor: https://penkethgroup.com/knowledge-centre/office-design-can-communicate-brand/

Autor: Blogs, Knowledge Centre

For a better day @ work!
Prijavite se na
Delightful News
i
saznajte najnovije uredske
trendove i rješenja

Newsletter