Nije nikakva tajna da je zadovoljstvo imati prijatelje, no Gallupovo istraživanje pokazuje kako imati najboljeg prijatelja na poslu može pomoći u angažmanu i stvaranju produktivnijeg radnog mjesta.

C9580

Gallupovo istraživanje o dobrobiti radnika u preko 150 država obuhvatilo je sve važne aspekte dobrobiti zaposlenika – karijera, društvo, financije, zadovoljstvo i zajednica. Rezultati su osporili uobičajenu tvrdnju kako prijatelji i socijalizacija na poslu ometaju rad i čine zaposlenike manje produktivnima. 30% ispitanika koji su potvrdili da imaju najboljeg prijatelja na poslu bili su sedam puta produktivniji od ispitanika koji to nemaju.

Ljudi vjeruju ljudima

Ljudi su po prirodi društvena bića. Tako smo i uspjeli kao vrsta, oslanjajući se jedni na druge i pružajući uzajamnu podršku. Angažman na radnom mjestu nije u odanosti brendu ili apstraktnoj mreži funkcija i procesa, već u ispunjenju obveza prema ljudima do kojih nam je stalo i koji će nam tu potporu recipročno vratiti u budućnosti. Mreža iskrenih odnosa i povjerenja odraz je uspješne organizacije. Također, imati prijatelje na poslu pomaže zaposlenicima u osjećaju pripadnosti i povezanosti s organizacijom, što posljedično pospješuje unutarnje zadovoljstvo. Dakle, promicanje socijalizacije unutar organizacije imperativ je za uspjeh.

C8346

POSTANITE DRUŠTVENIJI NA POSLU

Treba li vam pomoć u stvaranju prijateljstava na poslu? Ova tri jednostavna koraka pomoći će vam da promijenite stav oko ulaganja vremena u mrežu odnosa.

  1. Organizirajte vrijeme za neformalno druženje: Da bi imali fantastičan dan, prema rezultatima Gallupovog istraživanja, trebali bi iskoristiti do šest sati na društveni život, ali ako iskoristimo i tri sata, smanjujemo šanse za loš dan za 10%. Izdvojite vrijeme za druženje s kolegama, osobito onima s kojima se rijetko čujete i virtualno. Takvi društveni trenuci odnosima daju dubinu.
  2. Surađujte s ljudima koji nisu članovi tima: Ljudi često smatraju da ne mogu tražiti pomoć ili je nuditi drugima ukoliko ne rade na istom projektu ili nisu u istom timu, ali to jednostavno nije istina. Uvijek je korisno imati spektar različitih ideja oko sebe, a ljudi ujedno cijene kada ih se pita za mišljenje. Budite drugima na raspolaganju kada trebaju pomoć, bit ćete iznenađeni koliko će to obogatiti vaš posao.
  3. Osigurajte da vaš ured ima prostor za neformalna druženja. Zajednički prostor poput kafića odlično je mjesto za neformalno okupljanje za ručkom, kavom ili popodnevnom pauzom, bez ometanja drugih. Organizirajte timski ručak, pauzu za kavu ili proslavu, kako biste okupili različite dijelove organizacije za društveno povezivanje i interakciju.

Imate li vi najboljeg prijatelja na poslu? Kakve prednosti vidite u takvim odnosima?

For a better day @ work!
Prijavite se na
Delightful News
i
saznajte najnovije uredske
trendove i rješenja

Newsletter