Istražili smo kako prepoznati pravo vrijeme i razloge za pokretanje potpune transformacije radnog prostora, te smo objavili članak sa savjetima na tu temu. U ovoj objavi također želimo ponuditi naše stručne savjete o tome kada treba početi razmišljati o osvježavanju izgleda, a posljedično, i doživljaja prostora.

Ova promjena uključuje faktore poput:

  1. raznovrsnosti boja
  2. tkanina i završnih slojeva
  3. izgleda i konfiguracije prostora
  4. manifestacije vlastitog proizvoda
  5. modernog uredskog namještaja

Zahvaljujući našem dugogodišnjem iskustvu s različitim klijentima, zaključili smo da je pravo vrijeme da renovirate vaš radni prostor kada želite…

  1. Privući nove, a zadržati stare zaposlenike

Ovo je posebno važno kada govorimo o novim zaposlenicima, jer će vizualni doživljaj prostora biti prvo što će iskusiti po dolasku u vašu firmu. Međutim, estetika prostora usko je povezana s „vibrom“ i kulturom komapnije, koje su od presudne važnosti kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje kvalitetnog osoblja. Na primjer, ako želite poticati raznolikost te slobodnu komunikaciju i razmjenu ideja, imat ćete puno koristi od ureda otvorenog plana s velikim izborom različitih radnih postavki.

  1. Ostaviti snažan prvi dojam

Vizualni doživljaj prostora također je presudan ako klijenti, kupci i drugi vanjski suradnici dolaze u vaš prostor, a vi želite ostaviti snažan prvi dojam koji će im se urezati u pamćenje. Stoga je najočiglednije mjesto gdje trebate početi s renoviranjem područje recepcije. Movida fleksibilna radna stanica, adaptivnog je dizajna, stvorena od samo nekoliko komponenti. Prije svega pristupačna i jednostavno uklopiva s mogučnošću dijeljenja i pružanja privatnosti. Razmislite o bojama, namještaju i načinu na koji ćete vjerodostojno prikazati tko ste i čime se bavite.

Prikladan stol za bilo koji posao koji postavljate: https://www.delightoffice.hr/p/uredski-namjestaj/uredski-stolovi/movida-2-3/

  1. Učinkovitije prikazati identitet svojeg proizvoda

Dio ostavljanja snažnog prvog dojma je postići da se identitet vašeg proizvoda učinkovito prenese na svakoga tko stupi u prostor.

Ovo se može postići strateškim planiranjem konfiguracije prostora, korištenjem raznovrsnih boja, dodavanjem tehnologija te namještajem – a sve to doprinosi izgledu vašeg ureda. Dakle, ako mislite da vaš poslovni prostor trenutno nije u skladu s vašim iskustvom i identitetom vašeg proizvoda, gotovo je sigurno vrijeme za estetsko preuređenje istoga.

  1. Eksperimentirati s trendovima u industriji

Još jedan od češćih razloga zbog kojeg se ljudi odlučuju za renoviranje poslovnog prostora je eksperimentiranje s vrućim trendovima u industriji dizajna. Evo trendova za koje predviđamo da će biti veliki hit tijekom 2019.:

  1. sve veća popularnost uvođenja elemenata stambenog dizajna u poslovne prostore
  2. daljnji razvoj biofiličnih poslovnih prostora
  3. porast popularnosti procesa personalizacije poslovnih prostora
  4. Inspirirati novu kulturu kompanije

Čvrsto vjerujemo da je dizajn radnog prostora u izravnoj vezi s ponašanjem i stavovima onih koji ga koriste. Stoga, da biste inspirirali željenu kulturu radnog mjesta, morate osigurati odgovarajuću radnu okolinu. Primjerice, ako smatrate da su komunikacija, razmjena ideja i suradnja među zaposlenicima loše, možete razmisliti o preraspodjeli uredskog namještaja kako biste osigurali specijalizirane društvene prostore i prostore za suradnju. Idealno rješenje za prostornu organizaciju je nova Steelcase Share It kolekcija koja strukturira otvoreni plan ureda u radna mjesta prilagođena za interakciju, dijeljenje i fokusiranje. Uvođenjem ovih višenamjenskih radnih prostora osigurat ćete kreativniju i sinergijsku radnu kulturu.

Pogledajte Share It kolekciju na: https://www.delightoffice.hr/p/uredski-namjestaj/sustavi-za-pohranu/share-it-3/

  1. Poticati dobrobit zaposlenika

Boje, tkanine i teksture mogu imati snažan utjecaj na mentalnu dobrobit i emocionalno stanje ljudi. Zbog toga preporučamo modernizaciju vašeg poslovnog prostora ukoliko mislite da se  trenutno korištene boje i uzorci mogu negativno odraziti na mentalno zdravlje ili sreću zaposlenika.

Elementi koje treba uzeti u obzir:

  1. crvena može povećati razinu stresa, povisiti tlak i izazvati ljutnju
  2. za žutu se vjeruje da je pozitivna te da potiče kreativnost i angažman zaposlenika
  3. plava može stimulirati osjećaje povjerenja, smirenosti i ravnoteže
  4. zelena je boja prirode i može djelovati umirujuće u stresnom okruženju

Izvor: https://penkethgroup.com/knowledge-centre/update-look-office/

Autor: Blogs, Knowledge Centre

For a better day @ work!
Prijavite se na
Delightful News
i
saznajte najnovije uredske
trendove i rješenja

Newsletter