Poduzeća uvijek traže što učinkovitije načine za maksimalnu produktivnost svojih zaposlenih i povećanje profita. Najčešće metode koje se koriste za postizanje produktivnosti su edukacije i sustavi nagrađivanja zaposlenika. Nažalost, jedino područje koje je često zanemareno je udoban uredski namještaj.
Veliki broj ljudi danas provede više vremena na radnome mjestu nego kod kuće. Kao takav, njihovi poslovni prostori mogu znatno utjecati na zdravlje, kao i na njihovu dobrobit. Je li takav utjecaj negativan ili pozitivan , ovisi o njihovom okruženju. Radni prostori trebaju biti organizirani na takav način da se potiče pozitivno djelovanje i smanjuje nivo stresa.
Statistike pokazuju da kada zaposlenima nije udobno dok rade, oni često doživljavaju visoki nivo stresa i niz različitih fizičkih problema. Zato prilikom izbora uredskih stolica i stolova, morate biti sigurni da su veličine odgovarajuće i da imaju podesive karakteristike koje pomažu u uklanjanju bola u leđima, nogama i vratu.
Vrlo često, kada poduzeća kupuju uredski namještaj, biraju slične komade za svakog zaposlenog u njihovoj kompaniji. To nije najbolje rješenje. Kao što su ljudi različiti, tako I uredski namještaj treba biti drugačiji.
Primjerice, računovodstvenom timu će možda biti potrebno više prostora za skladištenje od vašeg tele-marketing tima. Pored toga, možda ćete željeti izabrati stolice u koje će moći sjesti ljudi bilo kojeg oblika ili veličine.
Ovo su neke od najvažnijih stvari koje treba razmotriti prilikom kupovine namještaja za vaš posao.