Poduzeća uvijek traže što učinkovitije načine za maksimalnu produktivnost svojih zaposlenih i povećanje profita. Najčešće metode koje se koriste za postizanje  produktivnosti su  edukacije  i sustavi nagrađivanja zaposlenika. Nažalost, jedino područje koje  je  često zanemareno je udoban uredski namještaj.

1

Veza između uredskog namještaja i produktivnosti

Veliki broj  ljudi danas provede više vremena na radnome mjestu nego kod kuće. Kao takav, njihovi poslovni prostori mogu znatno utjecati na zdravlje, kao i na njihovu dobrobit. Je li takav  utjecaj negativan ili pozitivan , ovisi o njihovom okruženju. Radni prostori trebaju  biti  organizirani na takav način da se potiče pozitivno djelovanje i smanjuje nivo stresa.

Kako ergonomija može pomoći produktivnosti? 

Statistike pokazuju da kada  zaposlenima nije udobno dok rade, oni često doživljavaju visoki nivo stresa i niz različitih fizičkih problema. Zato prilikom izbora uredskih  stolica i stolova, morate biti sigurni da su veličine odgovarajuće i da imaju podesive karakteristike koje pomažu u uklanjanju bola u leđima, nogama i vratu.

2

Jedna veličina ne odgovara svima

Vrlo često, kada poduzeća kupuju uredski namještaj, biraju slične komade za svakog zaposlenog u njihovoj kompaniji. To nije najbolje rješenje. Kao što su ljudi različiti, tako I uredski namještaj treba biti drugačiji.

Primjerice,  računovodstvenom timu će možda biti potrebno više prostora za skladištenje od vašeg tele-marketing tima. Pored toga, možda ćete željeti izabrati stolice u koje će moći sjesti ljudi bilo kojeg oblika ili veličine.

Ovo su neke od najvažnijih stvari koje treba razmotriti prilikom kupovine namještaja za vaš posao.