Kupnjom tepiha pridonosimo vrijednosti i izgledu komercijalnog uredskog prostora. Kada odaberemo prave uzorke, dizajn i izgled, možemo reći da smo pronašli najbolji tepih za naš ured. Tepih se smatra poželjnim podom na području recepcije, na hodnicima, u uredima, u konferencijskim dvoranama i u sobama za sastanke. Poboljšava izgled i dojam profesionalnih zgrada te pridonosi kulturi tvrtke.
Postoji 5 različitih prednosti postavljanja tepiha u komercijalnim zgradama.
- Tepih pridonosi ljepoti i poboljšava ukupni izgled prostora. Osjećaj klijenta da je odabrao pravu firmu ne smije se uzimati zdravo za gotovo. Pri ulasku u prostor za prijem klijenata, prvo će primijetiti dekor, profesionalizam i općeniti izgled ureda. Postoji li uopće bolji način za pružiti najprofesionalniju moguću sliku od prekrasno dizajniranog tepiha?
- Tepih smanjuje buku. Većina firmi imaju urede otvorenog plana u kojima ogroman broj ljudi posluje i međusobno komunicira. Zvonjava telefona i konstantno kretanje osoblja po uredu stvara buku koja smanjuje učinkovitost zaposlenika i postaje prepreka pravilnoj komunikaciji. Tepih je odlično rješenje problema s glasnim zvukovima u uredu te na taj način pridonosi povećanju produktivnosti.
- Tepih je zdrav. Kada shvatimo da je tepih najbolji filtar zraka u zgradi, bit će nam jasna važnost redovitog čišćenja istoga. Tepih je poput sudopera, „skupljač“ stvari. Tepih skuplja onečišćivače zraka, prašinu, alergene i toksine te hvata i zadržava molekule u svojim vlaknima. Redovitim čišćenjem ne samo da svodimo broj mrlja na minimum, već činimo zrak čišćim, a članove osoblja zdravijima.
- Tepih je isplativ. Pravilno čišćenje tepiha produžuje njegov životni ciklus. Ugovor s profesionalnom i iskusnom tvrtkom za čišćenje tepiha koja ima dosljedne rezultate s komercijalnim ugovorima, omogućuje vam da budete sigurni da se vaš tepih čisti pravilnim sustavom i na pravi način. Sva područja prekrivena tepihom moraju se čistiti po redovitom rasporedu održavanja kako biste održali najvišu kvalitetu izgleda vašeg ureda.
- Upravljanje izgledom tepiha je jednostavno. Prilikom određivanja rasporeda učestalosti čišćenja tepiha mora se uzeti u obzir „promet“ stopala, vanjski prilazni putevi, vrsta i stil vlakana, budući planovi za uredski prostor i proračun. Ne trebaju se sva područja čistiti svaki mjesec. Ovisno o prometnosti, uredski se tepisi mogu čistiti na mjesečnoj, tromjesečnoj ili godišnjoj bazi. Postoje profesionalni načini i sustavi za održavanje lijepog izgleda i ujednačenosti tepiha.
Kada je tepih vaš izbor za uredske podove i dekoraciju, održavanje je samo dijelić troška koji biste imali u slučaju odabira drugih površina. Naći ćete tepihe u korporativnim sjedištima, bankama, pozivnim centrima, uredskim zgradama, vladinim centrima, domovima za starije i nemoćne te u hotelima, na sveukupno zadovoljstvo osoblja i klijenata.