Kupnjom tepiha pridonosimo vrijednosti i izgledu komercijalnog uredskog prostora. Kada odaberemo prave uzorke, dizajn i izgled, možemo reći da smo pronašli najbolji tepih za naš ured. Tepih se smatra poželjnim podom na području recepcije, na hodnicima, u uredima, u konferencijskim dvoranama i u sobama za sastanke. Poboljšava izgled i dojam profesionalnih zgrada te pridonosi kulturi tvrtke.

Postoji 5 različitih prednosti postavljanja tepiha u komercijalnim zgradama.

  1. Tepih pridonosi ljepoti i poboljšava ukupni izgled prostora. Osjećaj klijenta da je odabrao pravu firmu ne smije se uzimati zdravo za gotovo. Pri ulasku u prostor za prijem klijenata, prvo će primijetiti dekor, profesionalizam i općeniti izgled ureda. Postoji li uopće bolji način za pružiti najprofesionalniju moguću sliku od prekrasno dizajniranog tepiha?
  2. Tepih smanjuje buku. Većina firmi imaju urede otvorenog plana u kojima ogroman broj ljudi posluje i međusobno komunicira. Zvonjava telefona i konstantno kretanje osoblja po uredu stvara buku koja smanjuje učinkovitost zaposlenika i postaje prepreka pravilnoj komunikaciji. Tepih je odlično rješenje problema s glasnim zvukovima u uredu te na taj način pridonosi povećanju produktivnosti.
  3. Tepih je zdrav. Kada shvatimo da je tepih najbolji filtar zraka u zgradi, bit će nam jasna važnost redovitog čišćenja istoga. Tepih je poput sudopera, „skupljač“ stvari. Tepih skuplja onečišćivače zraka, prašinu, alergene i toksine te hvata i zadržava molekule u svojim vlaknima. Redovitim čišćenjem ne samo da svodimo broj mrlja na minimum, već činimo zrak čišćim, a članove osoblja zdravijima.
  4. Tepih je isplativ. Pravilno čišćenje tepiha produžuje njegov životni ciklus. Ugovor s profesionalnom i iskusnom tvrtkom za čišćenje tepiha koja ima dosljedne rezultate s komercijalnim ugovorima, omogućuje vam da budete sigurni da se vaš tepih čisti pravilnim sustavom i na pravi način. Sva područja prekrivena tepihom moraju se čistiti po redovitom rasporedu održavanja kako biste održali najvišu kvalitetu izgleda vašeg ureda.
  5. Upravljanje izgledom tepiha je jednostavno. Prilikom određivanja rasporeda učestalosti čišćenja tepiha mora se uzeti u obzir „promet“ stopala, vanjski prilazni putevi, vrsta i stil vlakana, budući planovi za uredski prostor i proračun. Ne trebaju se sva područja čistiti svaki mjesec. Ovisno o prometnosti, uredski se tepisi mogu čistiti na mjesečnoj, tromjesečnoj ili godišnjoj bazi. Postoje profesionalni načini i sustavi za održavanje lijepog izgleda i ujednačenosti tepiha.

Kada je tepih vaš izbor za uredske podove i dekoraciju, održavanje je samo dijelić troška koji biste imali u slučaju odabira drugih površina. Naći ćete tepihe u korporativnim sjedištima, bankama, pozivnim centrima, uredskim zgradama, vladinim centrima, domovima za starije i nemoćne te u hotelima, na sveukupno zadovoljstvo osoblja i klijenata.