Nije tajna da je originalnost prioritet. Otkako smo shvatili da trebamo prihvatiti vlastite nesavršenosti zbog kojih se ističemo u masi, jedinstveni, specifični detalji pobijedili su jednoličnost. Naravno, ova promjena perspektive utječe na sve aspekte naših života, uključujući i radno mjesto.
„Ljudi traže autentičnost. Za razliku od trendova koje pokreće tehnologija, uočili smo porast svijesti o okolišu i sve veću popularnost reciklirane robe u odnosu na luksuzne predmete“, kaže Julie Yonehara, dizajnerica površinskih materijala u kompaniji Steelcase.
Kombinirajući potrebu za autentičnošću i kontinuiranu predanost održivosti materijala, kompanija Steelcase otkrila je način na koji kupcima može ponuditi jedinstvene komade koji su lijepi, bezvremenski i ekološki prihvatljivi. Komadići neiskorištene tkanine skupljaju se i prešivaju u nove tekstilne proizvode. Komadi drva koje prije nitko nije želio ni pogledati jer su bili neravno posječeni, sada su zvijezde među jedinstvenim komadima.
Koža je dobila svoje mjesto.
„Prirodna koža je najbolji pripovjedač kada govorimo o drevnom procesu koji je čovječanstvu dao izvorni održivi materijal. Ništa na svijetu nije poput kože“, kaže Daryl Calfee, potpredsjednik odjela za marketing u kompaniji Moore & Giles.
Tvrtka za proizvodnju kože sa sjedištem u Virginiji, koju je 1933. godine osnovao Donald Graeme Moore, najnoviji je partner tvrtke Steelcase. Već više od 85 godina ova tvrtka ima misiju obogatiti, nadahnuti i osigurati proizvode za svoje klijente, kupce i zajednicu.
„Vjerujemo u dobar odabir, a ne u česte promjene. Najodrživija praksa na svijetu je korištenje materijala koji s vremenom postaju sve bolji, unatoč trošenju. Upravo je koža jedan od tih materijala“, kaže Calfee.
Za tvrtku Moore & Giles partnerstvo s tvrtkom Steelcase je imalo smisla jer obje tvrtke vjeruju da se održivost odnosi na stvaranje i podržavanje gospodarskih, ekoloških i socijalnih uvjeta koji omogućuju ljudima i zajednicama da ostvare svoj puni potencijal.
„Uočili smo porast svijesti o načinu na koji se proizvod lansira na tržište, odakle dolazi i kako je stvoren. Naše prirodne kože su dobar dokaz da postoji ogromna želja za autentičnim proizvodima, jer se na njima vidi iskren trud“, kaže Calfee.
Stopostotna koža dobivena od maslinovog lišća, koju proizvodi tvrtka Moore & Giles, sada je dostupna i u ponudi kompanije Steelcase pod nazivom Terra. Posebnim „wet-green®“ procesom proizvodi se u Španjolskoj, u raznim živopisnim bojama, te pruža prozor u svijet održive kože. Ova ekološki prihvatljiva metoda bazira se na korištenju otpalog lišća s maslina, a slična je pripremi čaja.
Nakon sunčanja, kože se podvrgavaju sušenju na otvorenom, a proces završava dodatkom prirodnih ulja. Tako proizvedena koža ima prirodniju estetiku te prikazuje sve inherentne karakteristike kože.
S preko 110 zaposlenika, uglavnom u Lynchburgu, tim djeluje u istom poduzetničkom, autentičnom duhu u kojem su i osnovani.
„Kada jednom vidite, dodirnete i osjetite miris naše kože, nećete moći prihvatiti ništa manje“, kaže Calfee. „A tim kompanije Moore & Giles pretvara odlazak na posao u pravo veselo putovanje“.
Istražite galeriju slika kako biste saznali više o drugim održivim površinskim materijalima tvrtke Steelcase: https://www.steelcase.com/eu-en/finishes/
Izvor: https://www.steelcase.com/eu-en/research/articles/topics/finishes/attainable-sustainable-leather/
Autor: Steelcase.com