U kompanijama diljem svijeta, ljudi se suočavaju s novim problemima koji zahtijevaju razmjenu informacija i ideja na nove načine. Suradnja je postala veliki pokretač za napredovanje i inovacije.
Iako djeluje da se suradnja na današnjim radnim mjestima ostvaruje lako, većina menadžera nezadovoljna je stopom napretka. Nesigurni u što učiniti sljedeće, zapošljavaju nove talentirane ljude, izbore se za moderne kolektivne prostore, uvode nove tehnologije ili pojačaju treninge svojih timova – ali i dalje ne uočavaju pomake koje bi željeli.
Paradoksalno, zbog povećanog ulaganja napora u poboljšanje međusobne suradnje, čine ju još gorom. Nova Steelcase istraživanja otkrivaju da, iako su zajedništvo i suradnja na radnom mjestu neophodni za stvaranje vrijednosti kompanije, njihovim forsiranjem ta se vrijednost uništava.
Diljem svijeta, sindrom pretjerane interakcije i nedovoljne privatnosti doseže razmjere krize, ostavljajući pritom posljedice na kreativnost, produktivnost, posvećenost i dobrobit zaposlenika.
Uspješna suradnja zahtijeva mogućnost zaposlenika da lakše komuniciraju jedni sa drugima. Međutim, također zahtijeva obostrano davanje vremena i prostora za koncentriranje i obnavljanje, a veliki broj suvremenih radnih mjesta ne isporučuje tu privatnost kao nužnost.
Sada više nego ikada prije, zaposlenici se javno žale na nedostatak privatnosti na poslu. Blogovi i online chat sobe puni su monologa o svakodnevnom životu i o ”otvorenim” radnim prostorima: kako je lako biti ometen, kako okruženje može biti stresno i kako je teško obaviti individualne radne zadatke. Mnogi kažu da doslovce ne čuju vlastite misli. Uočivši priliku, jedan poznati brend slušalica počeo je reklamirati svoj proizvod na način da emitira vašu omiljenu glazbu ili, jednostavno ‘’zvuk’’ tišine umjesto buku kolega koji vas okružuju. Međutim, ono što se na reklami ne naglašava je da nošenje slušalica isključuje ljude od slušanja i sudjelovanja u razgovorima koji bi mogli biti dragocjeni za njihov rad, čime se pak eliminira potencijalna prednost koju omogućuju otvoreni radni prostori. Audio distrakcije samo su dio problema.
Svjetska agencija za istraživanje tržišta IPSOS provela je istraživanje za Steelcase, upotrijebivši uzorak od više od 10,500 zaposlenih u Europi, Sjevernoj Americi i Aziji, s rezultatom koji potvrđuje kako nedovoljno privatnosti na radnom mjestu čini veliki problem diljem svijeta. Rezultati ankete pokazuju kako mogućnost koncentracije, timskog rada bez prekida i ometanja te odabira radnog mjesta ovisno o prirodi posla koji se obavlja često nisu zadovoljene potrebe pojedinca.
Rezultati bilježe da 11% ispitanika koji su imali više privatnosti i bili zadovoljni svojim radnim mjestima u konačnici su i više posvećeni poslu. Suprotno tome, zaposlenici koji su vrlo nezadovoljni svojim poslovnim okruženjem pokazali su najmanju angažiranost na radnom mjestu. Ova studija potvrđuje zaključke Steelcase istraživača: radno mjesto ima stvaran utjecaj na trud i angažman zaposlenika.