‘’Open space’’ uredi veliki su izazov za dizajnere i arhitekte. Na koji način u uredu, koji je odijeljen s nekoliko pregrada uz evidentan manjak privatnosti, dizajnirati prostor u kojem će zaposlenici i osoblje osjećati fizičku, emocionalnu i kognitivnu udobnost?
Steelcase istraživanje pokazalo je da okolina koja sadrži kombinaciju udobnosti, funkcionalnosti i emocionalnog zadovoljstva potiče zaposlenike na maksimalnu produktivnost. Takvu viziju mi svakodnevno implementiramo u namještaj i dizajniranje prostora te smo posljedično kreirali tri ideje koje biste mogli iskoristiti u vašem sljedećem uređenju ureda.
Koristite namještaj kao arhitektonska rješenja
Kreirajte u uredu različite pregrade, no istovremeno zadržavajući osjećaj otvorene, društvene okoline i to na način da o namještaju razmišljate kao o arhitektonskom rješenju.
Kabine i pregrade stvaraju osjećaj konferencijske dvorane, a pritom omogućuju i ostalima da se priključe. Takovi prostori služe timovima kao mjesta sastajanja i timskog rada, istovremeno ih odvajajući od većih grupa dok su blizu svojih radnih mjesta.
Kreiranje mjesta za osamu
U ‘’open space’’ uredima nužno je osigurati kutak gdje se zaposlenici mogu osamiti i imati privatnost. Privatne ‘’enklave’’ omogućuju da zaposlenici budu lako dostupni dok istovremeno uživaju u osobnom vremenu. Napravite poželjne privatne prostore s inspirativnim namještajem koji podržava rad u neformalnijim položajima, primjerice, privatni stolovi, lounge fotelje i lako dostupni izvori struje.
Sjedinjene lounge zone
Sjedenje u formalnom položaju nije uvijek preduvjet za kreativnost i produktivnost. Neformalni ”lounge” položaji djeluju opuštajuće, reduciraju stres i općenito stvaraju osjećaj udobnosti.
Sjedinjene lounge zone u vašem ‘’open space’’ dizajniranom ureda ističe udoban lounge namještaj. Potaknite osoblje da iskoristi brojne prednosti lounge prostora poput opuštanja usred radnog vremena, i to na način da vi pokažete inicijativu i iskoristite takav prostor. Zaposlenici će početi koristiti lounge zone kada primjete da ga koristi menadžment.