Dizajniranje zanimljivih ureda povećava produktivnost, zadovoljstvo zaposlenika i krajnji rezultat.

Kao poduzetnik, postoje mnogi aspekti uspjeha vaše kompanije koje morate uzeti u obzir ukoliko želite biti konkurentni. Na kraju dana, kada su svi emailovi poslani, sastanci završeni, ponude napravljene, a svijetla ugašena, vjerojatno ne mislite o tome koja će boja najbolje pristajati vašim novim zidovima. E pa trebali biste. Uspjeh vaše kompanije i produktivnost vaših zaposlenika direktno su vezani za dizajn radnog prostora. U razgovoru s Kenneth Baker iz kompanije Gensler koja se bavi dizajnom, zaključili smo koji detalji dizajna ureda donose krajnji rezultat.

Sve počinje strategijom

Samostalno dizajniranje nije jedini doprinos rastu u uredskom prostoru. Kao što Kenneth kaže:’’Potrebno je započeti strategijom i dizajnirati svaki aspekat radnog prostora oko te strategije. To je mnogo više od boje i namještaja. Morate omogućiti zaposlenicima ono što im je potrebno da rade svoj posao kvalitetno.’’ Stoga je vaša strategija srž dizajna i polazeći od toga, svaka boja, svaka stolica, svaki stol i svaki prostor vode do realizacije te strategije.

Izniman je utjecaj dizajna na produktivnost, kulturu te čak na percepciju svakog potencijalnog klijenta ili partnera koji zakorači u vaš prostor. Ideje se rađaju na najneobičnijim mjestima… no što ako kreirate prostor koji može biti inspiracija za ideje?

Dobar dizajn povlači inovacije

U kompaniji Gensler kreirali su nešto što se zove index radne učinkovitosti, koji mjeri uspjeh 500 kompanija bazirano na četiri različita načina rada.

4 glavna načina rada:

  • Fokus: osobni prostor, ergonomično dizajniran za individualni rad
  • Kolaborativnost: Lounge prostor dizajniran za zajednički rad
  • Socijalizacija: prostorije za ručak, barovi, dizajnirani za socijaliziranje i opuštanje
  • Trening: prostorije sa izvorima informacija kao što su knjižnice, dizajnirane kao zone za učenje.

Cilj ankete radnog mjesta je pronaći relevantne poveznice između dobro dizajniranih radnih mjesta, inovacije i kreativnosti.

6 načina za dizajniranje zanimljivih radnih prostora:

  1. Započnite strategijom: Vaša strategija za uspjeh trebala bi biti sveobuhvatna, primjenjiva na svaki aspekat vašeg posla te biti odgovor na pitanje gdje želite biti u idućih 3 do 10 godina.
  2. Diverzificirajte vaš prostor: Koristite četiri najbolja načina rada kako biste na njima bazirali svoj dizajn. Različiti prostori će kreirati više prilika za uspjeh.
  3. Birajte boje i namještaj svrhovito: Svaka opcija trebala bi služiti vašoj strategiji, sa svrhom poticanja produktivnosti.
  4. Sadržajnost i udobnost su važni: Osigurajte sadržaje koji vašim zaposlenicima omogućuju potpunu usredotočenost u njihov radni dan, zadovoljavajući pritom njihove dnevne potrebe. Sadržaji kao što su kantine, teretana, dječja skrb, vanjski prostori i kafići potaknuti će produktivnost i posvećenost vaših zaposlenika.
  5. Ohrabrite vaše zaposlenike: svatko se trudi i radi drugačije. Ohrabrivanjem zaposlenika da to shvate i prihvate, učiniti ćete ih produktivnijima i potaknuti njihovu inovativnost.
  6. Izgradite mrežu: Zaposlenici moraju imati povezanost s poslom te značenje i svrhu onoga što rade. Širi koncept te svrhe, kao i shvaćanje uloge koju svaki zaposlenik ima u vašoj kompaniji, omogućuje im dublju povezanost s onime što rade te rezultira smislenijim i kvalitetnijim načinom rada.

Ono što smo naučili je da dizajn zaista može unaprijediti kompaniju, produktivnost zaposlenika i njihov krajnji rezultat. Vrijeme je da se obrati pozornost na te detalje jer bi vas upravo oni, ukoliko ne poradite na njima, mogli koštati više no što mislite.

Izvor: Inc.com

For a better day @ work!
Prijavite se na
Delightful News
i
saznajte najnovije uredske
trendove i rješenja

Newsletter