U analizi trendova 2019., Delight ukazuje da milenijalci, a uskoro i generacija Z postaju sve veći postotak današnje radne snage. Time organizacije imaju i sve veću potrebu za stvaranjem boljeg iskustva zaposlenika koji potiču mlađe radnike na ostanak u organizaciji. Dizajn ureda zasigurno je dio ove jednadžbe: u ovoj mjesečnoj zbirci vijesti istražujemo načine na koje boja, kultura i brendiranje utječu na moderan dizajn radnog mjesta.

RASTUĆA ULOGA BOJE

Od inovativnih tehnoloških startupova do velikih korporacija, uloga boje je stvaranje upadljivog dizajna ureda. Uključivanje zelenih površina i elemenata prirode nudi još jedan trend povezan s bojama. Dodavanje zelenila i biljaka dizajnu ureda može pomoći radnicima da se osjećaju svježije i ujedinjeno.

BRENDIRANA RADNA MJESTA

Radno mjesto kao odraz brendiranja tvrtke može poboljšati odnos radnika s uredskim prostorom i potaknuti kohezivan osjećaj identiteta zaposlenika s mjestom. Napredne organizacije također uključuju zaposlenike u proces dizajniranja novih radnih mjesta specifičnih za brand.

ULAGANJE U KULTURU

Kako poslodavci nastoje izraziti svoj jedinstveni stav, dizajn radnog mjesta postaje sve važniji način komuniciranja organizacijske kulture – što može biti ključno u privlačenju talenata i poticanju značajnog okruženja za trenutne zaposlenike.

Pitanje “Kako možete dizajnirati zadovoljstvo u svom poslu?” Možda u uredskom dizajnu ne razmatra često, ali moderno radno mjesto mijenja status quo. Pitanje utjelovljuje novu potragu za stvaranjem prostora u kojima se zaposlenici rado provode vrijeme kroz promišljenu primjenu boja, brendiranja i kulture.

 

Delight Office Solution