Izvor: Steelcase.com

Sve što radite u vašem uredu ima utjecaj. Od boje zidova do rasporeda sjedenja, rasvjete, sve zajedno čini razliku. Stoga, kada govorimo o uredskom namještaju, efekt koji će imati na zaposlenike mora biti razmotren. Detaljnije smo proučili zašto je posjedovanje pravog uredskog namještaja toliko krucijalno.

1. Povećava produktivnost zaposlenika
Možda niste o tome razmišljali no pravi uredski namještaj povećava produktivnost na radnom mjestu. Odabirom kreativnog uredskog namještaja koji podiže ured i čini ga manje dosadnim, možete promovirati bolje radno okruženje kako bi zadržali i privukli vrhunske talente. Potrebno je da osigurate da svaki zaposlenik ima osnovno; radni stol, radnu stolicu, računalo, dotok svježeg zraka, itd. Opremanjem svojeg zaposlenika sa svime što mu je potrebno, on je u mogućnosti izvršiti radne zadatke bez poteškoća. Posjedovanje modernog i jedinstveno uređenog poslovnog prostora s usklađenim uredskim namještajem, motivirat će i nadahnuti vaše zaposlenike te omogućiti brže obavljanje radnih zadataka.

Hijerarhija uredskih potreba – izvor: Steelcase.com

Tip uredskog stola koji možete ponuditi svojim zaposlenicima može imati veliki učinak na produktivnost. Važno je razmisliti o vrsti radnog stola od kojeg će vaši zaposlenici imati najviše koristi; uredski stol za povremenu suradnju, preklopni uredski stolovi ili stolovi za timove.

Istovremeno, trebate razmisliti o povezivanju i osigurati da se na radnoj stanici nalazi dovoljno utičnica, tako da svako računalo može biti korišteno bez poteškoće.

2. Atraktivno radno mjesto impresionira klijente
Ako vaše poslovanje podrazumijeva svakodnevno pozivanja klijenata na sastanke u vaš uredski prostor, tada bi bilo dobro da imate prostor uređen s uredskim namještajem koji pokazuje moderan izgled i vještine vaše kompanije. Ako klijent želi vidjeti protočnost u radu vašeg ureda i prednost tehnologije koju koristite, morate ga time i impresionirati. Gdje god da je smješten, ako je vaš uredski namještaj zastario i izostavlja dojam vaše korporativne kulture, klijenti će imati manje povjerenja u vaše poslovanje.

3. Stvara prostor za pohranu
Održavanje urednog poslovnog prostora je primarno; zatrpanost dovodi do neorganiziranog nereda. Istovremeno, ako posjedujete mnogo prostora za pohranu, to vam dozvoljava da papirologiju, uredsku opremu i sve ključno za poslovanje pohranite u trenutku kada ne koristite. Ovo također pomaže u povećanju produktivnosti, kako dozvoljava da papirologiju pohranjujete u mapama znajući gdje se što nalazi kada ju sljedeći put zatrebate.

4. Udobnost je ključna
Vaši zaposlenici mogu sjediti za svojim uredskim stolovima oko 8 sati svaki dan. No isto tako, vaša je uloga da im osigurate pravi uredski namještaj koji će ih podržati tijekom čitavog radnog dana. Ergonomske uredske stolice pružaju podršku leđima i rukama, pa tako zaposlenicima omogućavaju lakšu koncentraciju s postizanjem veće udobnosti.

Ergonomska uredska stolica Series 2 – izvor: Steelcase.com

Dodatno, podržavajući zaposlenike s učestalom opskrbom svježeg zraka, posebno tijekom toplih ljetnih mjeseci te osiguravajući toplinu tijekom hladnih, njima omogućava nesmetan i koncentriran rad.

Odabir pravog uredskog namještaja je ključne važnosti, kako izravno utječe na produktivnost zaposlenika i uspješnost izvršavanja njihovih radnih zadataka, što izravno utječe na tijek i uspješnost vašeg poslovanja. Za više informacija o opremanju uredskim namještajem na raspolaganju vam stoji naš Tim stručnih savjetnika za uredske prostore, s kojima možete stupiti u kontakt već danas.

Delight Office Solution