Steelcase i Microsoft predstavljaju “Creative Spaces” – niz prostorija i tehnologija koje omogućavaju kreativne procese.

Kreativni mislioci su neophodni budućnosti. Suočeni smo sa globalnim pitanjima koja zahtjevaju od svih nas da oslobodimo naš kreativni potencijal za rješavanje problema, povezivanje i generiranje ideja. Kreativnost nije domena rezervirana isključivo za umjetnike i muzičare, to je proces u koji se svi možemo uključiti i koji svi moramo ohrabriti. Ovo je jedan od razloga zašto su Steelcase i Microsoft objavili partnerstvo kojim žele pomoći ljudima da pojačaju ove kritično važne procese na poslu. Ove dvije tvrtke predstavljaju “Creative Spaces”, zajednički razvijen niz radnih prostorija integriran sa tehnologijom, koji je dizajniran da njeguje kreativno razmišljanje na poslu.

Kreativnost je kritična poslovna vještina 21. stoljeća, istaknuta potrebom poslovnih sustava za inovacijom i rastom, kao i željom zaposlenih za smislenijim radnim zadacima; prema istraživanju ove dvije kompanije. Međutim, usprkos želji da se poveća kreativnost, veliki broj organizacija ne razmišlja o svom ulaganju u tehnologiju i prostorije holistički; rezultat ovoga je da su uvjeti za razvoj kreativnosti zaposlenih ispod optimalnih.

Zajedničko istraživanje otkriva pritiske koje ljudi osećaju od promjene prema kreativnijem radu:

Postoji veća potreba za kolaboracijom, međutim tek 25% ispitanika osjeća da mogu biti kreativni u prostorijama koji su im trenutno raspoloživi za grupni rad.
Studija također otkriva vezu između kreativnosti i privatnosti. Imati mjesto za rad bez ometanja je rangirano kao drugi faktor koji može poboljšati kreativnost, odmah iza potrebe za više vremena za razmišljanje, prema ocejnama zaposlenih.
“Problemi sa kojima se suočavamo na poslu danas su mnogo kompleksniji nego što su bili u prošlosti. Oni zahtjevaju nov, kreativan način razmišljanja i radikalno različit proces rada,” kaže Sara Armbruster, potpresjednik odjeljenja za strategiju, razvoj i nove poslovne inovacije u Steelcase-u. “Mi vjerujemo da svako ima kapacitet za kreativno razmišljanje, kao i da su ljudi zadovoljniji radeći kreativan i produktivan posao. Zajedno sa Microsoft-om ćemo pomoći organizacijama da smisleno integriraju prostorije i tehnologiju kako bi ohrabrili kreativno ponašanje na poslu.”
Zajedničko istraživanje kreativnog rada, je također otkrilo da proces kreativnosti zahtjeva raznolike modalitete rada, kao i različite tipove tehnologije. Ljudima je potrebno da rade sami, u paru ili u grupama različite veličine kroz kreativni proces; i da su im potrebni razni uređaji koji su prenosivi ili integrirani u radne prostorije. Također prostorije bi trebale inspirirati ljude bez ugrožavanja njihovih performansi.

“Svaki Microsoft Surface uređaj teži da probudi kreativca u svakome od nas. Uređaji poput Surface Studio-a i Surface Hub-a su u osnovi dizajnirani oko načina na koji ljudi prirodno stvaraju, povezuju i surađuju.” kaže Ryan Gavin, generalni direktor Microsoft Surface. “Zajedno sa Steelcase-om, imamo neodoljivu priliku da spojimo radne prostorije i tehnologiju u kompaktnu cjelinu koja omogućava našem najvrijednijem resursu – ljudima, da otključaju svoju kreativnost i to podjele sa drugima. Ovo je moderno radno mjesto.”

“Većina zaposlenih radi na zastareloj tehnologiji i u prostorijama koje su utemeljene na starim metodama rada, što im otežava da rade novijim, kreativnijim metodama,” kaže Bob O’Donel, predsjednik, osnivač i glavni analitičar TECHnalysis Research. “Jasno je da su Creative Spaces dizajnirani da upotpune trenutnu prazninu između radnih prostorija i tehnologije, kao i da pomognu da se kreativan rad događa prirodnije.”

Pet osnovnih Creative Spaces modula su izloženi u New York-u, u Steelcase-ovom WorkLife centru.

Respite Room

Kreativan rad zahtjeva mnoštvo različitih stanja uma, uključujući i potrebu da se balansira aktivan grupni rad sa privatnošću i vremenom za zasebno razmišljanje.

Focus Studio

Zasebni kreativan rad zahtjeva privatnost, da bi se koncentrirali i ušli u stanje visoke produktivnosti, dok također omogućava brz prelazak u suradnju u paru. Također je mjesto gdje se ideje mogu razviti prije nego se predstave sa kompletnom radnom grupom.

Duo Studio

Rad u dvoje je osnova kreativnog ponašanja. Ova prostorija pruža podršku povjerenju u odnosu u kojem dvoje ljudi mogu da zajednički stvaraju rame uz rame, dok također podržava zaseban rad. Sadrži i salonski dio u koji se može pozvati ostatak tima za brzo kreativno razmatranje novih ideja, ili u kome možete napraviti pauzu i “pobjeći” bez napuštanja prostorije.

Maker Commons

Združivanje ideja i ubrzano prototipiziranje su iskonski elementi kreativnosti. Ova prostorija je osmišljena da potakne brže smjene između razgovora, eksperimentiranja i koncentracije.

Ideation Hub

Visoko tehnološko odredište koje ohrabruje aktivno sudjelovanje i jednake prilike za doprinos dok ljudi zajedničku stvaraju, rafiniraju i dijele ideje sa svojim članovima tima koji su u blizini ili na drugom mjestu.